6.10.07

Vista-vasta....

..en parafrase over visse vasse!
Efter visse indledende problemer er jeg nu ved at komme godt ud af det med min nye tante Vista. Hun er ganske sød, meget hjælpsom, men også frygtelig forsigtig og nysgerrig. Hver gang jeg prøver at indlede et lille, nyt bekendtskab dukker tuuuuusind spørgsmål op. Er du nu sikker, vil du gentage, tjek lige en gang til. Alt til mit eget bedste - det ved jeg, men hold da helt op.


Oversat..jeg har fået nyt arbejde, hvor jeg blandt andet har elever i en lektiecafé. Disse elever er vant til at arbejde med IBM/Lenovo, så derfor har jeg indkøbt to nye bærbare til min Café. Desværre leveres modellen ikke længere med XP hos min forhandler, så i stedet bruger tante Vista og jeg nu tid på at lære hinanden at kende. En del tid faktisk. Vi er ved at komme på god talefod, men det kommer stadig bag på mig hvor forsigtig min nye tante er.
Jeg falder helt sikkert ikke i dårligt selskab og i pauserne ( mens der konfigureres opdateringer endnu en gang) kan man jo altid hente kaffe. Det skal nok gå :))

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tja, tante Vista joiner snart fætter ME og bedstemor 98 på de evige pixelmarker. Jeg nåede aldrig at vænne mig til hende, så efter et kort besøg sendte jeg hende hjem til onkel DOS i Tappernøje.

Men i næste måned får vi besøg fra det fjerne Amerika. Kusine Winnie er 7, og ifølge vores familie i Redmond er hun både nem og lige til at gå til. Efter sigende ligner hun sin far, onkel XP, rigtigt meget. Hun lyder mao. som en sød pige.

Nu får vi se.

Jørgen