4.8.07

EDC og mig !!??


Mine naboer skal flytte - i sig selv ikke noget odiøst. Højst lidt ærgerligt fordi vi nu kender dem, og de er flinke.

MEN nu skal vi altså have nye naboer, hvilket også er ganske almindeligt. Når nogle flytter ud, flytter nye ind. Det får mig til at føle mig en smule sat, da jeg tidligere var den der martrede min familie og mine venner med konstant skiftende adresser og tlf.nr.. Nu bor jeg her på ottende år!!

Alligevel kom det lidt bag på mig da jeg fandt en seddel fra EDC i min postkasse. "Tag godt imod dine nye naboer" stod der, efterfulgt af en bemærkning om at de, EDC, har solgt min nu snart tidligere nabos hus. Så langt så godt og helt i overensstemmelse med min egne tanker. De skal have en blomst, skal de.

Men så stod der at mange leder efter bolig i mit område,og "der jo kun kan være én køber til en bolig".bla.bla salgstjek.. bla. bla.. sådan sælger vi din bolig..Nu skulle JEG pludselig flytte for at tage godt imod mine nye naboer.
Kære EDC - hvad har jeg gjort galt. Klipper jeg hækken for sent, støjer mine børn eller fyger ukrudtsfrøene over hækken??

Ingen kommentarer: